Digitaalinen infonäyttö on tehokas katseenkääntäjiä, ainakin silloin kun näytöt on huolella valittu ja oikein sijoiteltu. Näyttöjen avulla on helppo loihtia esimerkiksi näyttävä messuosasto, aula-, liike- tai kokoustila.
Näyttötarjonta on tänä päivänä varsin laaja. Liiketilan seinälle asennettu vaakaruutu ei ole suinkaan enää ainoa vaihtoehto hyödyntää viestinnässä diginäyttöjä. Kokoja ja malleja löytyy joka tilaan ja tilaisuuteen videoseinistä digitaalisiin hintalappuihin. Näyttö voi olla tilassa keskeisenä elementtinä tai tyylikkäästi integroituna muuhun kalustukseen.
Listasimme alle muutamia näyttövaihtoehtoja, joiden avulla voit helposti tehostaa viestintääsi ja nykyaikaistaa yrityksesi ilmettä:
Perinteiset, erikokoiset infonäytöt
Näitä voidaan käyttää joko vaaka- tai pystyasennossa. Kokoja löytyy laaja skaala 10 tuumaisesta mininäytöstä aina 84 tuumaiseen suurnäyttöön. Sijoita seinälle, asiakaspalvelutiskille, ovenpieleen tai mihin keksitkään. Yksittäisistä näytöistä saadaan koottua myös näyttävä videoseinä.
Pyloni tai tutummin toteeminäyttö
Pyloni on helppo sijoittaa tilaan kuin tilaan ja lopputulos näyttää aina tyylikkäältä. Pylonit toimivat niin sisäänheittäjinä, tuote-esittelijöinä kuin erinomaisina opastajinakin.
A-telineet ja vaaterekkinäytöt
Voit unohtaa staattiseen julisteet, liput ja laput. Digitaalisen vaaterekin avulla esität myymälässä vaihtuvaa sisältöä tai liikkuvaa kuvaa. Digitaalinen a-teline on omiaan myynninedistämistilanteissa ja sopii kuin nenä päähän esimerkiksi kaupan käytäville ja erikoisliikkeisiin.
LED-kärry
Kulkee nimensä mukaisesti kärryn avulla helposti paikasta toiseen. LED-kärry on kookas ja tehokas katseenvangitsija, jota on helppo liikutella tapahtumiin, festareille ja väliaikaisiin mainostempauksiin.
Homma tietysti hahmottuu paremmin, jos näyttöjä näkee livenä. Joten ota yhteyttä, tule käymään, niin tutustutaan eri ratkaisuihin ja kartoitetaan tarkemmin näyttötarpeitanne. Sitä ennen voit käydä tutustumassa tarkemmin näyttövaihtoehtoihimme.