terveydenhuolto

Vahvista asiakaskokemusta ja vähennä henkilöstön kuormaa

Reaaliaikaisesti päivittyvät infonäytöt aulatiloissa kertovat ajantasaista tietoa ja ohjaavat asiakkaat oikeaan paikkaan. Sisällöntuotannon keskittäminen säästää henkilöstön resursseja, kun tärkeät tiedot voidaan päivittää kerralla eikä henkilöstön aikaa kulu opastamiseen.

Silmäasema odotustila
Eloisa logo
silmäasema-logo
näsin-apteekki_logo

Miten digitaalinen viestintä parantaa asiakaskokemusta ja vähentää henkilöstön kuormaa?

Terveydenhuollon tiloissa on tärkeää opastaa asiakkaita liikkumaan rakennuksessa sekä tiedottaa heitä tärkeistä terveyteen tai käyntiin liittyvistä aiheista. Opastusnäytöt ohjaavat eteenpäin aulatiloista, ja ovenpielinäytöt vastaanottajien ovella kertovat ajankohtaiset tiedot. Hyvin suunniteltu potilaiden opastus vapauttaa henkilöstön aikaa ja resursseja potilaiden neuvonnasta. 

Paranna asiakaskokemusta

Vähennä henkilöstön kuormaa

Lisää yksityisyyttä ja odotustilojen viihtyvyyttä

Asiakkaamme kertovat

Uudistuneissa Silmäaseman myymälöissä digitaalisia näyttöjä hyödynnetään sekä markkinoinnissa asiakasvirran saamiseksi, että odotustiloissa palvelemaan asiakkaita. Vastaanottohuoneiden ovilla olevat varausnäytöt näyttävät vastaanottavien asiantuntijoiden tiedot, ja opastavat asiakkaat oikeisiin huoneisiin.

“FirstView’n ansioista meidän arkeen on tullut sujuvuutta ja helppoutta. Ja voimme varmistaa tasalaatuisen viestin uudistetuissa myymälöissä”.
Anne Rantanen
Silmäasema
Näsin apteekissa on panostettu merkittävästi äänentoistoon. Apteekissa on käytössä FirstView'n taustamusiikkipalvelu sekä reseptien odotusalueen yläpuolella äänisuihkut. Äänisuihkuista kuuluu omaa vuoroaan odottaville asiakkaille musiikkia, jolloin reseptitiskillä asioivien puheesta ei saa selvää.

"Taustamusiikki otettiin käyttöön, koska haluttiin parantaa apteekin intimiteettiä. Taustamusiikki ei häiritse asiakkaita, mutta vie huomion muusta ympärillä tapahtuvasta ja takaa reseptitiskillä asioiville yksityisyydensuojan."
Kirsi Paulamäki
Näsin Apteekki

terveydenhuolto

Paranna asiakaskokemusta ja vähennä henkilöstön kuormaa

Äänimaisemointi
Äänimaisemointi

Äänimaisemoinnin, peittoäänten ja Tietosuoja-audion avulla lisäät keskustelujen yksityisyyttä vastaanottotiskeillä. Samalla luot odotustilaan rauhallisen ilmapiirin, ja kohennat tunnelmaa eri osastoilla esimerkiksi luontoäänillä.

Digitaaliset infonäytöt
Digitaaliset infonäytöt

Näkyville paikoille sijoitetut infonäytöt opastavat asiakkaita liikkumaan rakennuksessa. Näytöillä voit jakaa myös muita terveyteen tai käyntiin liittyviä asioita.

työkalut terveydenhuolto
Tilavaraukset ja opastaminen
Tilavaraukset ja opastaminen

Automaattisilla tilavarauksilla ohjaat asiakkaan odotustilasta oikeaan tilaan, ja vastaanottajan tiedot huoneen ovella opastavat perille.

MediaCloud
MediaCloud

Moderni ja helppokäyttöinen sisällönhallintatyökalu, joka mahdollistaa keskitetyn sisällönhallinnan. Vältä tuplatyö automatisoimalla viestintä MediaCloudin integraatioilla, jolloin tiedot haetaan suoraan olemassa olevista järjestelmistä.

Interaktiiviset infonäytöt
Interaktiiviset infonäytöt

Kerro asiakkaille ajankohtaista tietoa terveydestä ja ohjeista heitä oikeilla toimintatavoilla kosketusnäytöillä. MediaCloudin työkaluilla luot helposti valmista vuorovaikutteista sisältöä mille tahansa laitteelle – ilman  koodausta.

Sisältöintegraatiot

MediaCloudin älykkäillä integraatioilla tuot tärkeän tiedot olemassa olevista järjestelmistä suoraan infonäytöille. Tiedot päivittyvät automaattisesti, eikä samaa tietoa tarvitse päivittää moneen eri paikkaan. 

Yhdistä MediaCloudiin esimerkiksi tilavaraus- ja opastetiedot, uutiset ja julkisen liikenteen aikataulut. 

Inspiraatiota tehokkaamman viestinnän toteuttamiseen

Blogistamme löydät ajankohtaisia asiantuntijoiden kirjoituksia digitaalisesta viestinnässä.