Historiallinen, mutta voimakkaasti kehittyvä Arabia135 -kortteli on yli 15 hehtaarin kokonaisuus, joka sijaitsee Helsingissä Arabianrannan alueella. Kortteli oli alun perin tehdaskäytössä (perustettu 1874 Arabian Posliinitehtaaksi), mutta tilat on vähitellen muutettu opetus-, kulttuuri-, toimisto- ja liiketilakäyttöön.
Aiemmin korttelin tiedottaminen, markkinointi ja opastaminen hoidettiin käytäville asetetuilla julisteilla. FirstView’n digitaalisilla ratkaisuilla haluttiin tuoda joustavuutta ja monipuolisuutta kiinteistön viestintään ja opastamiseen.
Myymälöiden mainosnäyttöjen lisäksi sisäänkäynneille on sijoitettu interaktiiviset opastusnäytöt, joiden avulla kävijöille voidaan kertoa korttelin liikkeistä, palveluista ja tapahtumista. Interaktiivisuuden ansiosta vierailijat voivat tutkia itseään kiinnostavaa sisältöä. Palveluiden löytäminen on mutkatonta, kun korttelin pohjakartat ja reitit on helposti selattavissa.
Viihtyvyydestä ja brändin mukaisesta äänimaisemasta huolehtii FirstView’n taustamusiikkipalvelu.
”Taustamusiikki luo keskukseen mukavan ja viihtyisän tunnelman, jossa on helppoa viihtyä pidempäänkin. Tätä on myös helppoa mukailla kunkin vuodenajan ja juhla-ajan mukaan esimerkkinä joulumusiikki”, kiittelee Krista Cliff Innovation Homelta.
Monipuolisten diginäyttöjen lisäksi Arabia135-korttelissa hyödynnetään FirstView’n vierailijahallintaa, jonka avulla yritysten toimitiloihin saapuvat vieraat voivat automaattisesti ilmoittaa tulostaan. Automatisoitu vierailijapolku opastaa vieraat perille oikeaan toimitilaan.
Liikkuva kuva mahdollistaa mielenkiintoisemman ja runsaamman mainonnan keinot kuin perinteinen printtimainonta, kertoo Jenni Nivalainen, joka vastaa Arabia 135 -korttelin vuokrauksesta, asiakkuuksista, ylläpidosta ja tulevaisuuden kehityksestä. Jenni kiittelee myös FirstView’n yhteistyön mutkattomuutta, helppoa kommunikointia ja ratkaisukeskeistä toimintaa korttelin kehittämiseksi.
Siirsimme myös liikkeidemme A-ständien tiedot mediatauluille ja saimme näin huomattavasti siistimmän sisääntulon keskukseen. Tämän tyyppinen mainonta on vaivatonta, nopeaa ja kustannustehokasta, kertoo Krista Cliff Innovation Home Arabian Community Manager.
Finlaysonin Arabian myymäläpäälikkö Milka Varmolan mukaan aiemmin viestit ja mainokset hukkuivat ständimassaan, ja julisteet tekivät sisääntulosta epäammattimaisen näköisen. Nyt FirstView’n mainosnäytöillä näkyvyys on paljon isompi kuin paperisella julisteella. Diginäytöillä voi tietysti myös näyttää useita materiaaleja ja kampanjoita samanaikaisesti. Sisältöjen vaihto onnistuu reaaliajassa ja jokainen myymälän työntekijä osaa käydä lisäämässä materiaaleja, Milka Varmola kertoo.
FirstView on onnistunut erittäin hyvin siinä, että se on älyttömän helppokäyttöinen. Ja heidän asiakaspalvelunsa on myös tosi hyvä. Apua sain heti, kun pyysin.
Finlayson Arabian myymäläpäällikkö
FirstView on mielestäni onnistunut erittäin hyvin asiakkaan ymmärtämisessä ja ketterässä toimintamallissa. Ratkaisuja on tarjottu nopeasti huomioiden asiakkaan tarpeet. Suosittelen FirstView’n palveluja kaikille, joilla on tarve digitaalisille ratkaisuille ja opastamiselle.
Asset Manager, Arabia135
Voimme suositella tämäntyyppistä mainontaa yrityksille. Se on vaivatonta, nopeaa ja kustannustehokasta.
Community Manager, Innovation Home Arabia
Blogistamme löydät ajankohtaisia asiantuntijoiden kirjoituksia digitaalisesta viestinnässä.
Soita tai jätä meille viesti, niin jutellaan lisää.
Älykkäitä digitaalisen viestinnän palveluita, joiden avulla luot brändisi näköistä ja kuuloista viestintää.
Liity postituslistalle, niin pidämme sinut ajantasalla ja lähetämme vinkkejä digitaalisen viestinnän toteuttamiseen.