Bag Stage

Hyvän tuotevalikoiman ja tehokkaiden myyntikanavien lisäksi Bag Stagen menestyksen takana on monikanavainen markkinointiviestintä. Lompakoiden ja laukkujen myyntiin keskittynyt Bag Stage on reilusti yli 100 vuotta vanha yritys, jonka ensimmäinen myymälä avattiin Kauppakeskus Myllyyn Raisioon.

Myymälöiden näyteikkunoissa digitaaliset mainosnäytöt herättävät ohikulkijan kiinnostuksen videoilla ja päivän tarjouksilla. Lisää digitaalisia näyttöjä löytyy myymälöiden sisätiloista.

Bag Stage ikkunanäyttö

Mainosnäytöt herättävät ohikulkijan mielenkiinnon

Myymälöiden näyttöjen sisällön tuotannosta vastaa käytännössä yksi henkilö. Näyttöihin tehdään kerran kuussa perusmateriaalit ja viikoksi kerrallaan myymäläkohtaisia sisältöjä. Näyttöjen sisältöä ja ajastusta hallitaan etänä, joten kaikkiin myymälöihin voidaan nopeastikin tehdä uusia kampanjoita. FirstView-sisällönhallintaan on tehty graafikon suunnittelemat, Bag Stagen brändin mukaiset valmiit pohjat, joille myymäläpäälliköiden on helppo syöttää päivän tarjouksia ja myymäläkohtaisia tiedotteita nopeasti.

”Voimme itse päivittää näyttöjen sisältöä ja käyttää päämiehiltä saamiamme mainoskuvia ja -videoita. Samaa markkinointimateriaalia hyödynnetään sekä netissä että näytöillä. Diginäytöt soveltuvat hienosti yhden päivän tai vaikka yhden tunnin ajan voimassa oleviin tarjouksiin”, kertoo toimitusjohtaja Rami Lehtonen.

Kohdennettua mainontaa diginäytöillä

Kaupungin keskustassa liikkuu enemmän nuoria aikuisia ja eläkeläisiä, kun taas kauppakeskuksissa on enemmän lapsiperheitä. Näyttöjen avulla voidaan tehdä kohdennettua mainontaa eri asiakasryhmille myös eri vuorokaudenaikoina.

Rami Lehtonen

Toimitusjohtaja, Bag Stage

BagStage myymälä