F-Musiikki

Soitinkauppaketju F-Musiikilla on infonäyttöjä ympäri Suomea, ja niistä on tullut oleellinen osa ketjun viestintää – etenkin kampanjoissa. Näytöillä saa liikkeisiin eloa ja tunnelmaa, jonka sekä henkilökunta että asiakkaat huomaavat.

Mainosnäyttö tiskillä F-musiikin myymälässä

Mainosnäytöt ovat iso myymälöiden viestintää

Näytöt huomataan ja niiden sisältö on isossa roolissa meidän viestinnässä, kertoo F-Musiikin projektipäällikkö Sami Ahokas.

”Oma graafinen suunnittelija vastaa näyttöjen sisällöntuotannosta, ja vaikka valmista materiaalia löytyy jonkin verran, on kuitenkin omat tuotokset suosiossa. Näin luodaan viestinnälle yhtenäinen ilme joka sopii liikkeeseen kuin nakutettu. Näyttömateriaalia päivitetään aina tarpeen tullen, ja sisällönpäivitys onnistuu lyhyelläkin varoitusajalla.

Näytöt toimivat omana kanavanaan, ja myös tukena monenlaisissa kampanjoissa. Selkeä käyttöliittymä on hyvinkin tuttu, ja ongelmatilanteissa ollaan selvitty hyvin FirstView’n ohjeiden sekä asiakaspalvelun avulla. Enää ei tarvitse säheltää julisteiden kimpussa, vaan viesti menee perille napin painalluksella”.

Sami Ahokas

Projektipäällikkö, F-Musiikki

F-musiikin tiskin mainosnäytöt