Soitinkauppaketju F-Musiikilla on infonäyttöjä ympäri Suomea, ja niistä on tullut oleellinen osa ketjun viestintää – etenkin kampanjoissa. Näytöillä saa liikkeisiin eloa ja tunnelmaa, jonka sekä henkilökunta että asiakkaat huomaavat.
Näytöt huomataan ja niiden sisältö on isossa roolissa meidän viestinnässä, kertoo F-Musiikin projektipäällikkö Sami Ahokas.
”Oma graafinen suunnittelija vastaa näyttöjen sisällöntuotannosta, ja vaikka valmista materiaalia löytyy jonkin verran, on kuitenkin omat tuotokset suosiossa. Näin luodaan viestinnälle yhtenäinen ilme joka sopii liikkeeseen kuin nakutettu. Näyttömateriaalia päivitetään aina tarpeen tullen, ja sisällönpäivitys onnistuu lyhyelläkin varoitusajalla.
Näytöt toimivat omana kanavanaan, ja myös tukena monenlaisissa kampanjoissa. Selkeä käyttöliittymä on hyvinkin tuttu, ja ongelmatilanteissa ollaan selvitty hyvin FirstView’n ohjeiden sekä asiakaspalvelun avulla. Enää ei tarvitse säheltää julisteiden kimpussa, vaan viesti menee perille napin painalluksella”.
Projektipäällikkö, F-Musiikki
Soita tai jätä meille viesti, niin jutellaan lisää.
Älykkäitä digitaalisen viestinnän palveluita, joiden avulla luot brändisi näköistä ja kuuloista viestintää.
Liity postituslistalle, niin pidämme sinut ajantasalla ja lähetämme vinkkejä digitaalisen viestinnän toteuttamiseen.