Porvoolainen Näsin apteekki pisti tohinaksi ja teki remontin, jonka yhteydessä otettiin käyttöön FirstView’n taustamusiikki ja mainosnäytöt. Apteekin 11 mainosnäyttöä korvasivat tehokkaasti perinteiset mainosjulisteet. Ikkunanäytöillä viestitään ohikulkijoille ja apteekin sisällä mainosnäyttöjä on pilareissa, kassalla ja reseptitiskeillä.
Mainosnäyttöjä hyödynnetään markkinointiin, tiedottamiseen ja brändin vahvistamiseen. Erilaisiin tilanteisiin voidaan reagoida nopeasti tuomalla esimerkiksi hygieniaohjeistuksia näytöille. Kassanäytöillä pyörivät Porvoo-aiheiset kuvat lisäävät hyvää fiilistä ja vahvistavat apteekin imagoa.
Apteekin remontin yhteydessä, haluttiin panostaa merkittävästi äänentoistoon. Taustamusiikkipalvelun lisäksi apteekissa on käytössä reseptien odotusalueen yllä Panphonicsin äänisuihkut. Äänisuihkuista kuuluu omaa vuoroaan odottaville asiakkaille musiikkia, jolloin reseptitiskillä asioivien puheesta ei saa selvää.
Taustamusiikilla ja äänentoistossa haluttiin parantaa apteekin intimiteettiä. ”Taustamusiikki ei häiritse asiakkaita, mutta vie huomion muusta ympärillä tapahtuvasta, ja takaa reseptitiskillä asioiville yksityisyydensuojan”, kertoo apteekkari Kirsi Paulamäki.
Taustamusiikin ja mainosnäyttöjen lisäksi palveluun kuuluu myös mainosnäyttöjen sisällöntuotanto. Näin apteekkihenkilökunnan ei enää tarvitse päivittää näyttöjä, vaan henkilökunta voi keskittyä asiakaspalveluun.
”Yhteistyö FirstView’n kanssa sujui tosi hyvin. Kaikki suunnittelu ja neuvonta oli vain meitä varten. Käytiin tutustumassa paikkaan, ratkaisuihin, esitettiin ideoita ja tutkittiin, että ne voivat toimia tässä tilassa”, Kirsi Paulamäki kiittelee.
Blogistamme löydät ajankohtaisia asiantuntijoiden kirjoituksia digitaalisesta viestinnässä.
Soita tai jätä meille viesti, niin jutellaan lisää.
Älykkäitä digitaalisen viestinnän palveluita, joiden avulla luot brändisi näköistä ja kuuloista viestintää.
Liity postituslistalle, niin pidämme sinut ajantasalla ja lähetämme vinkkejä digitaalisen viestinnän toteuttamiseen.