Ravintola Factorylla on yli 15 ravintolaa pääkaupunkiseudulla, joista suurin osa on seisovan pöydän lounasravintoloita. Lähes kaikissa ravintoloissa on FirstView-infonäytöt, jotka ovat korvanneet perinteiset ruokalistat ja mainosjulisteet.
Alalla, jossa sisältöä päivitetään jopa useita kertoja päivässä, voidaan keskittyä olennaiseen kun sisältöä voidaan tuottaa helposti ja ajastaa etukäteen.
Mainosnäytöt ovat sulautuneet luontevasti osaksi yleistä markkinointia. Näytöt toimivat sisäänheittäjinä ravintoloiden ikkunoissa ja lisäävät viestintää sisätiloissa.
”Nopeus on ykkönen. Materiaalin voi helposti laittaa itse näyttöihin ilman ulkopuolista tekijää. Ohjelmointi ja ajastus tuo helpotusta arkeen kun ei tarvitse koko ajan päivystää” toteaa Factoryn markkinointivastaava Saku Vesterinen.
”Kuka tahansa voi käyttää järjestelmää. Kaikki hoituu reaaliajassa, joten materiaalit voi tehdä itse ja virheet saa heti korjattua. Vaihtuville ruokalistoille on tehty pohjat, jotka päivitetään ja ajastetaan viikoittain”.
Blogistamme löydät ajankohtaisia asiantuntijoiden kirjoituksia digitaalisesta viestinnässä.
Soita tai jätä meille viesti, niin jutellaan lisää.
Älykkäitä digitaalisen viestinnän palveluita, joiden avulla luot brändisi näköistä ja kuuloista viestintää.
Liity postituslistalle, niin pidämme sinut ajantasalla ja lähetämme vinkkejä digitaalisen viestinnän toteuttamiseen.